Visita a l’Aeroport de Frankfurt per donar la benvinguda a la tardor

El passat diumenge 13 d’octubre a les 9:30 del matí, el Casal Català de Frankfurt va organitzar una visita molt especial a l’aeroport de Frankfurt per donar la benvinguda a la tardor.

L’activitat es va dividir en dues parts. La primera va ser un interessant recorregut en autobús pels exteriors de l’aeroport, durant el qual el nostre guia ens va proporcionar informació fascinant sobre el funcionament d’aquesta autèntica ciutat: a l’aeroport de Frankfurt hi treballen més de 80.000 persones i compten amb 17.800 vehicles a motor. També vam aprendre sobre els diferents tipus d’avions, el nombre de vols diaris, i molt més.

La segona part de la visita va ser a l’interior de l’aeroport. Vam tenir l’oportunitat de veure una gran maqueta del complex, explorar un panell interactiu on vam observar el tràfic aeri sobre els Països Catalans i conèixer altres curiositats, com una explicació sobre la biodiversitat de l’aeroport a càrrec d’un grup de naturalistes.

A més, vam gaudir d’una experiència immersiva en 3D: amb unes ulleres especials, ens vam asseure per viure el viatge d’una maleta a través de les cintes de transport de l’aeroport, una simulació molt entretinguda!

Per acabar la jornada, vam compartir un dinar de germanor al Gasthaus zum Bären, situat al barri d’Höchst de Frankfurt. La trobada va concloure al voltant de les 3 de la tarda, deixant-nos amb un bon gust de boca i ganes de futures activitats.